Մովսիսյան Դիանա Իվանի

Մովսիսյան Դիանա Իվանի

բանասիրական գիտությունների թեկնածու

Կրթություն՝

  • ԱրՊՀ Օտար լեզուների ֆակուլտետի «Անգլերեն լեզու և ֆրանսերեն լեզու» բաժին (բակալավրի աստիճան, գերազանցության դիպլոմ), 2006-2010 թթ.
  • ԱրՊՀ Օտար լեզուների ֆակուլտետի «Անգլերեն լեզու» բաժին, (մագիստրոսի աստիճան, գերազանցության դիպլոմ), 2010-2012 թթ.
  • ԱրՊՀ Օտար լեզուների ֆակուլտետի «Անգլերեն լեզու» բաժնի ասպիրանտ, 2012-2015 թթ.
  • Ատենախոսության պաշտպանություն, թեմա` «Հասկացում արտահայտող բայերի իմաստագործաբանական բնութագիրը անգլերենում (հայերենի զուգադրությամբ)», 2018 թ. սեպտեմբերի 12
  • Օտար լեզուներ – 009 մասնագիտական խորհրդի որոշմամբ շնորհվել է բանասիրական գիտությունների թեկնածուի գիտական աստիճան (Ժ.02.07 «Ռոմանագերմանական լեզուներ» մասնագիտությամբ), 2018 թ. դեկտեմբերի 18

Աշխաանքային փորձ`

  • Ստեփանակերտի թիվ 2 մանկապարտեզ՝ անգլերենի ուսուցիչ (2008-2010 թթ.),
  • «Արցախ ուղի» կրթական ծրագիր՝ անգլերենի ուսուցիչ (մարտ-հոկտեմբեր 2011 թ.),
  • «Ավիս» բիզնես կենտրոն՝ անգլերենի ուսուցիչ (մայիս-օգոստոս 2012 թ.),
  • «Արցախ Բրենդի Կոմպանի» ՓԲԸ՝ տնտեսագետ (նոյեմբեր 10, 2010 թ. – հունիսի 30, 2012 թ.),
  • «Արցախ Բրենդի Կոմպանի» ՓԲԸ՝ կոմերցիոն տնօրենի տեղակալ (հուլիս 1, 2012 թ. – հունվար 24, 2014 թ.),
  • Ստեփանակերտի «Մեսրոպ Մաշտոց» համալսարան՝ Օտար լեզուների ամբիոնի դասախոս (2013-2018 թթ.),
  • Ստեփանակերտի «Մեսրոպ Մաշտոց» համալսարան՝ Օտար լեզուների ամբիոնի ասիստենտ (սեպտեմբեր 2018 թ. առ այսօր),
  • Ստեփանակերտի ԿԽՄԿ գրասենյակ` հրավիրովի թարգմանիչ (նոյեմբեր 2016 թ. – առ այսօր)

Դասավանդվող առարկաներ՝

  • Հիմնական օտար լեզվի /անգլերեն/ բանավոր խոսք
  • Հիմնական օտար լեզվի /անգլերեն/ գրավոր խոսք
  • Օտար լեզուն /անգլերեն/ մասնագիտական գործունեության մեջ (անգլերենը որպես օտար լեզու տարածաշրջանագետների համար)
  • Հետազոտության մեթոդաբանություն
  • Մասնագիտության արդիական հիմնահարցեր
  • Իմաստաբանություն
  • Գործաբանական լեզվաբանություն
  • Ճանաչողական լեզվաբանություն
  • Հռետորական արվեստ
  • Մշակութային մարդաբանություն

Մասնագիտական վերապատրասումներ

  • Global Youth Congress, Conflict Transformation and Peacebuilding, June 2-12, 2008, Big Hope University, Liverpool, United Kingdom.
  • Modern Linguistics in the Light of Interdisciplinary, International Conference-4, May 17-18, 2016, Yerevan State University, Yerevan, Armenia.
  • Researching Metaphor: Cognitive and Other, May 13-15, 2019, University of Genoa, Genoa, Italy.
  • Qualification Upgrade in Interpretation, the Explosive Ordnance Disposal Level1-2 “Trainer of Trainer” Course in accordance with International Mine Action Competency Standards, ICRC, Stepanakert, 17-27 February, 2020.
  • Metaphorical Creativity in a Multilingual World, June 18-21, RaAM 2020, Inland University of Applied Sciences, Hamar, Norway.
  • The LAEL Webinar Series devoted to the celebrations of the 50th anniversary of the Graduate Program in Applied Linguistics (LAEL), Pontifical Catholic University of Sao Paolo (PUCSP), July-August 2020, Sao Paolo, Brazil.
  • The LAEL Research Bazaar Series devoted to the celebrations of the 50th anniversary of the Graduate Program in Applied Linguistics (LAEL), Pontifical Catholic University of Sao Paolo (PUCSP), July-August 2020, Sao Paolo, Brazil.
  • Ю. Д. Апресян, Взаимодействие значений языковых единиц в предложении, ОТиПЛ, 17 февраля, 2021․
  • Randi Reppen, Northern Arizona University, Three Ways to Incorporate Corpus Linguistics and Language Instruction, APPLE lecture series, February 26, 2021․
  • М. Ю. Сидорова, А. Б. Шмуклер, Нарушения речи у больных шизофренией, ОТиПЛ, 17 марта, 2021․
  • Նորակազմ (չճանաչված) պետությունները պատերազմից հետո. խնդիրներն ու դրանց լուծման ուղիները, Մեսրոպ Մաշտոց համալսարան, հունիսի 12, 2021․
  • Modern Approaches to Teaching English teacher training programme, AnyTime English, September 20-October 25, 2021.
  • Emily Hellmich, Kimberley Vinall, Translating Google Translate: Instruction Strategies for Machine Translation in the Language Classroom, the University of Arizona, Center for Educational Resources in Culture, Language and Literacy (CERCLL), September 29, 2021.
  • Peter Crosthwaite, Studies Reviving the Field of Data-Driven Learning, The University of Queensland, International Perspectives on Corpus Technology for Language Learning, October 1, 2021.
  • Vander Viana, The interface between Corpus Linguistics and English for Academic Purposes: What, How and Why? The University of Queensland, International Perspectives on Corpus Technology for Language Learning, October 8, 2021.

Հիմնական հրապարակումների ցանկ

  • Movsisyan Diana, Sources of Polysemy in English and Armenian (Բազմիմաստության աղբյուրներն անգլերենում և հայերենում) // Լեզուն և գրականությունը գիտական իմացության ժամանակակից հարացույցում, № 4, Երևան, ԵՊՀ,  Լուսակն հրատ., 2012, էջ 144-155:
  • Movsisyan Diana, Polysemy in Context (Բազմիմաստությունը համատեքստում) // Armenian Folia Anglistika. International Journal of English Studies, № 1-2 (10). Yerevan: YSU Press, 2012, pp. 53-59.
  • Մովսիսյան Դիանա, TO KNOW բազմիմաստ բայի գործածությունը Ջորջ Օրուելի «1984» վեպի անգլերեն և հայերեն տարբերակներում // Մեսրոպ Մաշտոց համալսարանի լրատու, Երևան, Լիմուշ հրատ., 2014, էջ 309-316:
  • Մովսիսյան Դիանա, INTERPRET բայի իմաստային բնութագիրը // Օտար լեզուները բարձրագույն դպրոցում, № 1 (16), Երևան, ԵՊՀ հրատ., 2014, էջ 72-87:
  • Մովսիսյան Դիանա, Հասկացումը ճանաչողական լեզվաբանության դիտանկյունից // Օտար լեզուները բարձրագույն դպրոցում, № 1 (18), Երևան, ԵՊՀ հրատ., 2015, էջ 89-98:
  • Երզնկյան Ելենա, Մովսիսյան Դիանա, Հասկացում, մտավոր շարժում, ցուցայնություն // Օտար լեզուները բարձրագույն դպրոցում, № 1-2 (20), Երևան, ԵՊՀ հրատ., 2016, էջ 48-61:
  • Երզնկյան Ելենա, Մովսիսյան Դիանա, Հասկացումը որպես ճշմարտության բացահայտում // Օտար լեզուները բարձրագույն դպրոցում, № 1-2 (20), Երևան, ԵՊՀ հրատ., 2016, էջ 62-69:
  • Երզնկյան Ելենա, Մովսիսյան Դիանա, Հասկացումն ուղղահայաց շարժման դիտանկյունից // Ժամանակակից լեզվաբանությունը միջգիտակարգայնության լույսի ներքո, մայիսի 17-18, 2016 թ., միջազգային գիտաժողովի թեզիս, Երևան, ԵՊՀ հրատ., 2016, էջ 34-35:
  • Երզնկյան Ելենա, Մովսիսյան Դիանա, Հասկացումը զգայությունների համատեքստում // Բանբեր Երևանի համալսարանի. Բանասիրություն, № 2 (26), Երևան, ԵՊՀ հրատ., 2018, էջ 52-63:
  • Երզնկյան Ելենա, Մովսիսյան Դիանա, Հասկացումը հորիզոնական շարժման դիտանկյունից // Ժամանակակից լեզվաբանությունը միջգիտակարգայնության լույսի ներքո, միջազգային գիտաժողովի նյութեր, Անգլերենի ուսումնասիրության հայկական ասոցիացիա, Երևան. ԵՊՀ հրատ., 2018, Էջ 62-82:
  • Yerznkyan Yelena, Movsisyan Diana, Understanding from the Perspective of Cognitive Metaphor (Հասկացումը ճանաչողական փոխաբերության դիտանկյունից) // Researching Metaphor: Cognitive and Other, 13-15 May 2019, book of abstracts, University of Genoa, Italy, p. 146.
  • Yerznkyan Yelena, Movsisyan Diana, The Process of Understanding from Cross-Cultural Perspective (Հասկացման գործընթացը միջմշակութային հայեցակերպով) // 13th Researching and Applying Metaphor Conference: Metaphorical Creativity in a Multilingual World, 18-21 June 2020, book of abstracts, Inland University of Applied Sciences, Hamar, Norway, p. 169.
  • Yerznkyan Yelena, Movsisyan Diana, On the Relational Nature of Understanding (Հասկացման հարաբերական բնույթի մասին) // Foreign Languages in Higher Education: Collection of Scientific Articles, № 2 (31), Yerevan: Yerevan State University Press, 2021, pp. 41-51.
Կիսվել այս էջով`